Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 24 February 2015

Tangani Masalah Sembelit Anda


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Di pagi yang mulia ini,saya nak share pasal ape yg saya rasa sendiri yg berlaku pada diri saya. Oky gini, mula2 saya sbrnya ade problem yg macam susah sgt nak gi tandas..cam jarang arh gi tandas. Rse2 klau gi tandas ssh sgt nak melepaskan hajat. cam sembelit?. Tahu tak ape maksud sembelit?.. saya nak share sal sembelit pula, sembelit menurut Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka bermaksud sukar buang air besar.

Masalah susah nak membuang air besar?


Maka dengan itu, saya cuba la sedaya upaya mencari penyelesaian untuk atasi sembelit. Setiap kali outing saya cari susu lembu Desa. HANYA DI SABAH yg ade susu lembu 2. Nak kata berkesan, mmg berkesan.. Akan tetapi rse cam membazir duit, lagi satu susu lembu tak tahan lame. Pejam kelik mata, basi pula susu. Lagi satu saya ni masih lagi bergelar student, so susah nak gune duit nak kena berjimat.




The Best Susu Lembu In Sabah!!!


Sekian lama mencari, saya ambl tahu la sikit2 pasal Shaklee ni. Rupanya Shaklee ade produk yang boleh atasi masalah saya. So saya cuba produk ni Alfalfa.

Penawar Masalah Sembelit Anda!

Alhamdulillah! Dengan izin Allah hingga hari ini saya senang jer nak melepas. Faham2 la yer apa yg saya maksudkan. Dari bulan 1 saya amalkan, sungguh memuaskan. Sehinggakan kawan saya yg dari bilik sebelah pun minta2 masa saya nak jamu Alfalfa. Dia antara testimoni saya. Dia cerita kat kwn2 yang lain, rase best sgt bile melepas. :-)  :-)  :-) 

Oky skrg saya nak share sikit kebaikan makan Alfalfa, ni ape yg saya tahu :

1. Merawat gangguan pencernaan
2. Mengawal kolestrol dalam darah
3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5. Sesuai untuk penyakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6. Mencegah pengumpulan air dalam badan
7. Mengurangkan simptom menopous
8. Merawat asma dan lain-lain masalah pernafasan
9. Merawat masalah sembelit
10. Menyahkan toksik dlm badan
11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13. Membantu masalah penghadaman
14. Membantu memperbanyakkan susu ibu
15. Mengurangkan masalah pundi kencing
16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17. Meningkatkan kesihatan prostat
18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19. Menghangatkan hubungan suami isteri
20. Membantu meningkatkan kesihatan lelaki

Berikut harga sebotol Alfalfa dan diskaun :
# Harga Pasaran RM 53.75
# Harga Diskaun RM 48.40 

Sekian itu sahaja Saya nak share. Spe2 yg berminat boleh la hubungi Aniq di talian 019-8519854. Whatsapp dan Telegram pun blh. DAPATKAN DENGAN HARGA TERENDAH, DISKAUN SEBANYAK 10% UNTUK SEMUA PELANGGAN. Bermula 22Feb2015 sehingga 8Mar2015. 


No comments:

Post a Comment